Hierbij willen wij jullie laten weten dat Wijkvereniging ’t Veld voor de 23e keer een
TREKKER TREK
organiseert op de Wethouder Schoutenweg 6 te Culemborg op koningsdag
27 APRIL 2024

Wij nodigen jullie uit voor de inschrijfavond :
woensdag 1 maart 2023, in het wijkgebouw, Rietveldseweg 31, Culemborg.
Tussen 20.00 en 21.00 uur kan iedereen zich inschrijven.

Dit is voor deelnemers in de STANDAARDKLASSE de enige mogelijkheid om zich in te schrijven! Echter bij te veel deelnemers zal er geloot worden.
Na 21.00 uur kan er niet meer ingeschreven worden.
De loting vindt plaats om 21.30 uur. Rijders uit de regio hebben bij het loten voorrang. De regio wordt gezien als het gebied tussen de A27, de Waal en het Amsterdam-Rijn kanaal, met inbegrip van Cothen, Werkhoven en ‘t Goy, Lexmond, Meerkerk. De beste 3 geklasseerde deelnemers van 2022 zijn verzekerd van deelname mits op tijd ingeschreven

Een deelnemer die uitgeloot wordt ontvangt op de inschrijfavond zijn inschrijfgeld terug (een deelnemer die niet meer aanwezig is ontvangt zijn inschrijfgeld niet terug)

Deelnemers in de SPORT / SUPERSPORTKLASSE kunnen zich opgeven door een mail te sturen naar trekkertrek(at)wijkverenigingtveld.nl
Zet hier je eigen naam en plaatsnaam in
De naam van je trekker.
Merk en type.
Geschat vermogen in PK.
De gewenste klasse
Doe dit voor 1 april

Voor deelname in de sportklasse hoeft geen inschrijfgeld betaald te worden.
Alle sportklasse-trekkers moeten aan de veiligheidsvoorschriften voldoen zoals beschreven in het meest recente NTTO-reglement.

Onderstaand nog wat belangrijke punten:
    - Een deelnemer kan zich maar één keer inschrijven.
    - Het N.T.T.O. reglement is van toepassing.
    - In iedere standaardklasse zullen ongeveer 20 trekkers ingeschreven worden.(met uitzondering op de volgende regel.
    - Trekkerrijbewijs moet getoond kunnen worden op inschriijfavond.
    - In de standaardklasse 9 ton en 11 ton is de maximale trekhaakhoogte 60 cm.
    - Wij behouden ons voor om het vermogen van je trekker te testen d.m.v. een vermogenstester.
    - Let op het vermogen van je klasse, zorg dat je niet over de limiet gaat tijdens de vermogenstest!
Kosten deelname standaard
Leden wijkvereniging € 25,--
  Niet leden € 30,-

Belangrijk: het inschrijfgeld dient op de inschrijfavond direct contant afgerekend te worden.

Je kunt je inschrijven in de volgende klassen:

Standaard 2500 kg 3500 kg 4500 kg 5500 kg 7000 kg
9000 kg 11000 kg