HUISHOUDELIJK REGLEMENT TREKKERTREK

WIJKVERENIGING `T VELD 2019

* Wijkvereniging `t Veld beschouwt iedereen als gast.
* Wij doen ons best om een goede maar ook waardige wedstrijd met goede voorzieningen neer te zetten, zodat het een prachtig evenement wordt.
* Iedereen behoort zich ook als gast te gedragen

1. Alle aanwijzingen van de organisatie en vrijwilligers dienen stipt opgevolgd te worden.
2. Op het hele terrein is open vuur verboden.
3. Betreden van het terrein is geheel op eigen risico.
4. Glaswerk is op het hele terrein verboden.
5. Aan personen onder de 18 jaar worden geen alcoholische dranken geschonken. I.v.m. wetgeving krijgt een ieder een polsbandje wat aangeeft of hij /zij alchohol mag nuttigen.
6. Verkoop van waren zonder toestemming van de organisatie is verboden.
7. De baan is verboden gebied voor onbevoegden.
8. Wijkvereniging `t Veld kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade en/of ongevallen, noch voor het zoekraken van eigendommen.
9. Personen onder de 18 jaar zonder tractorrijbewijs mogen geen tractor besturen.
10. De maximale snelheid op het terrein is 10 km/uur. Dit geld niet voor de deelnemers aan de wedstrijd die vast zitten aan de sleepwagen.

DE ORGANISATIE